Sztuczna inteligencja
Prowadzący: Mateusz Sieniawski
Kategorie:
informatyka
Opis
Na zajęciach będziemy pisać boty do tej gry. Będą one miały charakter konkursu, przez większość warsztatów będziecie pracować nad swoimi botami, które będą rywalizowały z botami innych uczestników. Opowiem też m.in. o logice rozmytej, automatach skończonych, algorytmach stadnych, sieciach neuronowych, uczeniu bez nadzoru (ang. unsupervised learning).
Wymagania
- Znajomość Pythona (sprawdzona przez zadania kwalifikacyjne)
- Własny komputer z zainstalowanym Pythonem w wersji 2 oraz pakietem rgkit (preferowany Linuks, może być np. na maszynie wirtualnej)
Przydatne rzeczy
https://pypi.org/project/rgkit/ - jak zainstalować rgkit na Linuksie
https://www.learnpython.org/ - kurs Pythona
http://rg.robotgame.edu.pl/ - platforma, na której będziemy testować nasze boty
https://www.google.com/ , https://stackoverflow.com/ - w przypadku problemów z Pythonem; możecie też pisać do mnie na maila: mateusz@sieniawski.net