Nikola Adamus

Prowadziła warsztaty:

Obecnie kończę studia magisterskie na wydzial Internet and Game Studies w School of Information Sciences na University of Tampere (Finlandia). Zdobyłam tam więdzę o teoretycznych i praktycznych aspektach tworzenia gier, ich produkcji oraz rynku, a także badaniach gier. Napisałam pracę o kulturze graczy (w co grają, dlaczego i jakie socjo-ekonomiczne aspekty mają wpływ na to). Uczestniczyłam w konferencji Spring Seminar, gdzie także opowiadałam o kulturze graczy

Ponadto, wzięłam udział w dwóch programach stypendialnych, które wysłały mnie na konferencje Nordic Game 2015 (Malmo, Szwecja) oraz Game Developers Conference 2016 (San Francisco, USA).

Uczestniczyłam w dwóch projektach gamifikacyjnych zleconych przez firmy prywatnej oraz lokalną politechnikę (Tampere University of Technology). Jeden projekt jest wciąż w fazie produkcji i ostateczne demo zostanie przedstawione na koniec maja. Byłam odpowiedzialna za tworzenie gamifikacji oraz wszelkiej maści research dotyczący docelowej grupy odbiorców.

Hobbystycznie zajmuję się dziennikarstwem growym - piszę recenzje gier, przeprowadzam także wywiady z designerami (np. tutaj: http://crastina.se/interview-with-carla-brown-creator-of-bacteria-combat-game/)

Moim głównym zainteresowaniem jest produkcja gier i marketing, ale w ramach swoich studiów żywo zajmowałam się także game designem, mechaniką free2play oraz monetyzacją.